Ruilen en Retourneren
We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@neusessentials.nl. Houd er rekening mee dat retourzendingen
moeten worden verzonden naar het warehouse waar de producten vandaan komen, dit is in de meeste gevallen uit China. Neem hiervoor eerst contact met ons op zodat wij het adres kunnen geven.
Na zorgvuldige overweging en met het oog op uw tevredenheid, bieden wij u de volgende oplossingen aan:
Terugbetaling van 30% van de kosten: We begrijpen dat de onvolkomenheden van het artikel uw winkelervaring hebben beïnvloed. Als een gebaar van goede wil, bieden wij u een terugbetaling van 30% van de kosten van het artikel aan. Deze terugbetaling zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode die u heeft gebruikt.
Terugbetaling van 100% van de kosten: Terugsturen van het artikel naar China. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Als u er de voorkeur aan geeft om het artikel terug te sturen, dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij u het adres kunnen geven. Zodra het artikel is ontvangen, zullen wij de terugbetaling naar uw oorspronkelijke betaalmethode in gang zetten. Dit kunt u verder nalezen in ons retourbeleid op de website.
Terugbetaling van 50% van de kosten: Terugsturen van het artikel naar Nederland. Wij zullen het zelf retourneren naar China. Dat scheelt je een hoop gedoe en voor ons is het sneller. Gezien het retourneren voor ons ook niet gratis is, kunnen we na ontvangst van het artikel 50% van de kosten terugboeken.
Wij willen benadrukken dat uw tevredenheid onze topprioriteit is. Om een van de bovenstaande opties te kiezen of als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, vragen wij u vriendelijk om binnen 7 dagen te reageren op deze e-mail. Zo kunnen wij uw zaak zo snel mogelijk afhandelen.
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen verhelpen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel. Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de retourzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Europese Unie 14 dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, heeft u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Zoals hierboven, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als je akkoord gaat, krijg je binnen 10 werkdagen automatisch je geld terug via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@neusessentials.nl.